.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
غيبت مرد در مراسم دفن مادرش براي ازدواج مجدد!

زني در دادگاه گفت: همسرم به بهانه سفر كاري خارج از كشور در مراسم تدفين مادرش شركت نكرد تا در غياب من بتواند زن ديگري را به عقد خود درآورد.

به گزارش ايسنا، زني در دادگاه‌ خانواده حضور يافت و خطاب به قاضي دادگاه گفت: خواهان جدايي از همسرم هستم، زيرا او لياقت زندگي با من را ندارد، او فردي است كه تنها هدفش خوش‌گذراني و بي‌مسووليتي است.

وي ادامه داد: شوهرم از لحاظ شغلي در سطح بالايي قرار دارد و همين امر باعث شده است كه او فكر كند هر كاري كه مي‌خواهد، مي‌تواند انجام دهد، اما من با اينكه فرزندي يازده ساله دارم اما حاضر نيستم با همسرم به زندگي ادامه دهم.

زن جوان، دليل جدايي‌اش را اين‌گونه شرح داد: سال گذشته براي مراسم تدفيق مادرشوهرم به شهرستان رفتم و در آن زمان همسرم به دليل به وجود‌آمدن سفركاري در ايران حضور نداشت. زماني كه بعد از گذشت چند هفته به تهران بازگشتم متوجه شدم در اين مدت همسرم نه تنها به خارج از كشور نرفته، بلكه در زمان غيبت من، زن ديگري را به عقد خود درآورده است.

وي درحالي كه گريه مي‌كرد، افزود: من در دوران زندگي مشترك هميشه همان طوري رفتار كردم كه همسرم خواسته بود، اما او به راحتي به زندگي‌مان پشت كرد و دختر يازده‌ساله خود را ناديده گرفت و تسليم هوس‌هايش شد.

زن جوان خاطرنشان كرد: همسرم حتي براي مادر خود احترام قائل نشد و سفر به خارج از كشور را بهانه كرد تا در مراسم مادرش شركت نكند، اكنون خواهان جدايي از همسرم هستم، زيرا نمي‌توانم با فردي كه به راحتي به همه چيز پشت مي‌كند، زندگي كنم.

وي بيان كرد: همسرم از نظر مالي در وضعيت خوبي قرار دارد و به همين دليل خواهان دريافت تمامي مهريه‌ام هستم.

قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات زن به دليل عدم حضور مرد در دادگاه حكمي مبني بر طلاق صادر نكرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.